RSS
The Bottom Line
Anchorman Dan Rather sued his former network, CBS, and CBS executives for breach of contract.
A
nchorman Dan Rather sued his former network, CBS, and CBS executives for breach of contract. The $70 million suit alleges that CBS made Rather a “scapegoat” for a controversial news segment about President Bush’s time in the Texas Air National Guard, and said that CBS forced Rather out to “pacify the White House.” (The Washington Post)

EDITORS' PICKS

THE WEEK'S AUDIOPHILE PODCASTS: LISTEN SMARTER

Subscribe to the Week