Anchorman Dan Rather sued his former network, CBS, and CBS executives for breach of contract. The $70 million suit alleges that CBS made Rather a “scapegoat” for a controversial news segment about President Bush’s time in the Texas Air National Guard, and said that CBS forced Rather out to “pacify the White House.” (The Washington Post)